čtvrtek 29. října 2020

 Duha.....

Přeji vám pěkný den.

Včera  okolo půl šesté se mi náhodou podařilo vyfotit duhu.  Nejprve opět pršelo , pak jsem koukla ven a vidím červánky....zkusím fotečku.  Šla jsem tentokrát až na zahradu a tam  na jedné straně duha a na druhé červánky.  Jen fotečka nic moc.

 

Ještě  pár foteček červánků.




Je škoda, že taková krása trvá jen chvilku.

Mějte se krásně a vyhýbejte se bacilům.


6 komentářů:

  1. Jani, hezké fotky. U nás byla také duha, ale to jsem zjistila až fotek na FB. Měli jsme u nás vnoučata a tak nebyl čas sledovat, co se venku děje.¨
    Měj pěkný víkend a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji. Je prima, že jsi si užila vnoučata. S nimi čas rychle utíká.
      Měj se krásně, užij si víkend a opatruj se.

      Vymazat
  2. Jani, duhu na podzim jsem dlouho neviděla. Ale červánky jsem fotila dnes. :o)
    Ty jsi měla vše v jeden den jako na dlani.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, taky jsem duhu na podzim dlouho neviděla a takhle vše najednou už vůbec ne. Byla to náhoda , že jsem kvůli červánkům šla až na zahradu.
      Měj se krásně a přeji pěknou neděli.

      Vymazat
  3. To jsou pěkné obrázky, ta barva je taková teplá. Ale ráno a večer je mlha a zima, to už tak moc příjemné není. Musíme si užívat pěkných chvilek dokud to jde. Janinko, mějte se všichni fajn a dávejte na sebe pozor!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, moc děkuji. Užívám si poslední krásné chvilky, kdy ještě svítí sluníčko a čerpám energii.
      Květulinko, mějte se krásně a dávejte na sebe pozor.

      Vymazat