středa 20. ledna 2021

    Svetříky pro vnučky...........

 

Přeji vám pěkný den.

U nás dnes svítí sluníčko, jsou 4 stupně nad nulou a sníh pomalu mizí.  V pondělí jsme měli  - 17stupňů , včera  okolo nuly a dnes zase jinak. Jsou to velké výkyvy, ale co se dá dělat.  Na jaro si musím počkat a už se moc těším.

No , počasí nechám být  a konečně ukážu svetříky pro Elišku a Sárinku.  Děvčata je dostala pod stromeček.

Původně jsem chtěla trochu jiný odstín růžové , ten jsem bohužel nesehnala a tak to zachránila růžová příze Batole.




 
Svetříky se líbily i dcerám , tak jsem spokojená.

 

A protože ráda zkouším nové recepty, vyzkoušela jsem jeden  na tvarohovou bábovku.

Recept je opět od Alenky  ( Štěstí vmém životě) ,   její recepty nikdy nezklamaly.


 Alenko, moc děkuji za recept.   Bábovka byla vynikající a mizela velkou rychlostí.

 

Mějte se krásně a moc vám děkuji za milé komentíky.

4 komentáře:

  1. Povedené svetříky, určitě vnučkám sluší. Taky jsem ráda na vnučky pletla, dokud byly menší. Bábovka je výstavní a určitě moc dobrá. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Pro menší děti se plete skvěle.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Moc hezké svetříky, líbí se mi barva. Naše vnučka růžovou miluje.
    Tvarohovou bábovku znám a je moc dobrá. Mám recept od manželovy maminky.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuji. Naše děvčata mají taky rádi růžovou. Bábovka byla výborná .
      Měj se krásně.

      Vymazat