čtvrtek 28. července 2022

  Ze zahrady...

 

Přeji vám všem pěkný letní den.

Už je to dlouho co jsem tady nebyla. Né , že bych neměla nějaké fotečky , jen už nějak není čas.

Teď mám dovolenou, tak vložím nějaké fotečky.   

Na zahradě trávím spoustu času , relaxuji a hlavně si dobíjím baterii ( jak říkám) .

Loni jsem si koupila několik denivek , ale na květy jsem si musely počkat. Letos jsem se konečně dočkala.

 

  

Tak tyhle denivky mám ještě od mamky. Teď už jsou jako vzpomínka na ni.  

A  s nimi začala má obliba těchto krásných kytiček.

Pak přibyla žlutá a stal se ze mne závislák.

I když závislot na krásných kytkách není zase tak špatná......

   









Tak to je má radost.  Už přemýšlím o dalších , jen musím vymyslet kam s nimi.

A protože jsem po babičkách podědila lásku k růžím a pivoňkách, tak příště vložím fotečky těchto úžasných kytiček.

Mějte se krásně.

 

2 komentáře:

  1. Máš je moc krásné. Já mám jen ty první na fotce .
    Měj se hezky!
    Hana

    OdpovědětVymazat