úterý 7. března 2023

  Tvoření ...

 

Přeji vám pěkný večer.

Své tvoření jsem na určitý čas odložila . Před Vánocemi jsem se k němu opět vrátila a upletla několik párů ponožek . Jeden pár pro zeťě , další pro vnoučátka , ty jsem darovala a samozřejmě zapomněla vyfotit.

Potom jsem upletla ještě ponožky pro sebe a ještě jedny pro Elišku . Ty jsem už vyfotila.

 



 Ještě jsem pletla čepičku pro naši nejmenší vnučku Natálku , které je 7měsíců.

Což jsem opět zapomněla vyfotit . Na řadu přišly ještě další růžové ponožečky , ty jsem už vyfotila.



Pletla jsem z příze Batole.

A  ještě jednou jsem zalovila v zásobách a objevila zbytek příze Bibina , která má jemné pastelové barvičky .  Vyšla mi čepička a ponožečky.


Čepička má místo bambulky jen uháčkované kolečko. Bambulka by vadila v kapuci. 

 


Pro dnes se s vámi loučím .

Mějte se krásně.


 

 

   

Žádné komentáře:

Okomentovat