středa 3. května 2023

 

  Ze zahrady

 

Přeji  vám pěkný den .  Počasí stále nic moc , aspoń kytičky mi dělají radost.

 První kvítky petrklíčů jsem měla nějaké okousané , naštěstí kvetou dál .

 




  


                                                                                                                                   



   Ještě mi pokvetou další žluté tulipány . Ty si klidně rostou v jahodách  , zatím je tam nechávám.

Loni jich kvetlo 15 a letos jsem napočítala o deset víc . Ale už je budu muset rozesadit.



 Modřencům se daří ,  dokonce i bílé se rozrůstají. 

A hezky to kvete i za zahradou , hned za plotem.


Pro dnes se s vámi loučím.

Mějte se krásně.          Jana


 

                               









 






 

 

 

 

2 komentáře:

  1. Jani hezky Ti to kvete ! Mě kytičky vždycky potěší, u nás na zahrádce, při procházce... Je to radost ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, děkuji. Máš pravdu, kytičky jsou radost .
    Měj se krásně, přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat