neděle 11. června 2023

 

  Od nás....

 

Přeji vám pěkný den.

V sobotu se mi podařilo vyfotit večerní oblohu.

   




Barvy byly trochu víc výraznější, foťák je nějak nepobral.

Taky jsem upekla koláč . U Jitušky na blogu  ,,A jen tak mimochodem ´´ jsem viděla její malovaný koláč , tak jsem ho vyzkoušela . Jen trochu menší .

                       


                                

Kromě tvarohové náplně a povidel jsem ještě dala meruńkový džem .

Koláč chutnal báječně .

A na závěr kytička pro radost.

Pivoňky mám ráda od dětství .  K červeným jsem si koupila ještě růžové.  Ty naštěstí páteční průtrž mračen přežily.

                              



 
Mějte se krásně.                                                      Jana  

6 komentářů:

  1. To znám, fotky ve foťáku nebo mobilu vypadají zcela jinak než ve skutečnosti.😁
    Koláč máš nádherný, hned bych se zakousla. Pivoňky na zahradě mívala i moje babička, Taky jsem je měla ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Lotty ,moc děkuji . Moje babi měla taky pivońky , červenou, růžovou a bílou . Tam vznikla ta láska k pivoňkám a růžím, ty měly obě babičky.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Hned bych si ďobla koláče. Sladké mám moc ráda. A zvlášť, když by mně ho někdo upekl.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, koláč chutnal všem , povedl se.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Jani pivoňky taky miluju, jsou tak krásné, něžné. A hezky jsi vyfotila oblohu a koláč je bonus ke všemu:o). Pěkný víkend přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji.
      Měj se krásně, přeji pěkný víkend.

      Vymazat