úterý 15. srpna 2023

 

 Kvete....

 

Přeji vám hezký slunečný den.

Ptáte se co kvete ?   Ibišek  bahenní . Dostala jsem ho k svátku od druhé babičky a dědy našich vnoučátek .  Radost veliká a konečně jsem se dočkala i květu .  Zatím sice kvete jen jeden. ale druhé budou brzy následovat .

Takto vypadá poupě .



 Tady se rozvíjí ,  pro porovnání s rukou , jak je květ velký.



 

Tady už v plné kráse.


Mějte se krásně a užívejte si letní dny.                              Jana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

3 komentáře:

  1. Jani zdravím, ibišek bahenní máš krásný, já ho dostala vloni a jestě mě nekvete, ale má poupata. Přeju příjemné dny, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Přeji ti ,aby už brzy vykvetl a potěšil nádhernými květy .
      Měj se krásně , užívej si letní dny. Jana

      Vymazat
  2. To je krásný květ. Já mám jen normální ibišek, ale i on má svoje květy hezké.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat