středa 12. června 2024

 

Ze zahrady....

 

Přeji vám pěkný den.

Poslední dobou si s námi počasí hraje , když neprší přes den, tak v noci.

Na zahradě se nejvíc daří plevelu a trávě .  No...vlastně slimákům , nekončící boj . Četla jsem, že nežerou levanduli, omyl  žerou, žerou vše .

Ale i přesto jsem na zahradě ráda a kytičky mi dělají radost.

Kdysi jsem psala , že moje babičky měly rády růže a druhá babi ještě pivoňky . Slabost pro tyhle kytky jsem podědila a přidala jsem ještě denivky.

Dnes malé nahlédnutí na mé růžičky a pivoňky.




 Tyhle dvě mám na dvoře.




Tyto mi letos hodně poničily mrazíky .

 





 Tuhle oranžovou mám nejradši, voní nádherně.

Tolik růží co měly babičky nemám , ale dělají mi radost a určitě nějaká přibude stejně jako pivońka.

Zatím mám jen dva keře a plánuji ještě bílou.






Bohužel krásu pivoňek každý rok udolá déšť , buď poničí červené , které kvetou dříve nebo jako letos pro změnu růžové.


Pro dnes je to vše.

Doufám, že jsem vás moc neunavila .

Mějte se krásně.                                                                                                                      Jana


1 komentář:

  1. Bordové pivoňky mi vykvetly, ale růžové ne - mráz učinil své. Taktéž na jedné růži. Nasadila na nová poupata, takže snad ještě vykvete. U nás jsou především šneci s ulitami a ti nejsou tak žraví. Ti hnusní slimáci se objeví jen sem tam, ale sypu jim modré kuličky :-).
    Měj se hezky a měj pěkné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat