neděle 5. srpna 2012

Tak trochu od všeho

Dnešní článek má přesný název od všeho trochu....
Na pořadu bude sirup, nečekaný návštěvník a něco z tvoření.

V loni jsem našla na blogu Domov s vůní nostalgie návod na levandulový sirup,
na jeho výrobu nějak nedošlo, až letos.
Je opravdu dobrý.



A teď k nečekanému návštěvníkovi. Už jednou jsem jej zahlédla na zahradě.
Tentokrát se objevil na dvoře docela blízko dveří. Bohužel se moc fotit asi nechtěl ,
tak aspoň jeho kousek.



Nejsem si jistá , ale myslím,že je to užovka .
A tak nečekaně jak se objevila, tak zmizela. Než jsem se vzpamatovala byla schovaná.


Něco málo z tvoření....


Pokus o houbičku se docela vydařil, ke konci je to už trochu náročné. Ještě jsem uháčkovala
pytlíček na mýdlo. Do budoucna mám v plánu dodělat ještě ručníček a žínku. Bude to dárek
pro sestřenku. Narozeniny má až v prosinci, tak to doufám stihnu. Teď zase ulítám na povlacích
na polštářky, jeden mám hotový a dva rozháčkované. Tak snad Vám je příště ukážu.


Přeji všem krásný týden a posílám Vám alespoň virtuálně kytičku.



Tentokrát mi jeden květ ibišku kvetl dva dny a mezitím vykvetl další květ.

Mějte se krásně a užívejte si sluníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat