sobota 18. srpna 2012

Všeho trochu

Předem Vás všechny moc zdravím a děkuji za milé komentáře.

Tento víkend si máme užít sluníčka a tepla, přesto sem
vkládám fotku z minulé soboty,kdy u nás trochu pršelo
a potom se ukázala pěkná duha. Fotila jsem přímo od nás ze
dveří.



Musím se Vám pochlubit, po dlouhé době mi konečně vykvetl i druhý ibišek ( já mu říkám
Růžena), doufám, že se na mě dámy tohoto jména nebudou zlobit, ale myslím si, že jméno
mu sedí dokonale.





A teď něco z vaření.
Ráda zkouším nové recepty. Tentokrát jsem na blogu Věrky tvořeníčko našla recepty
na cuketový bigus a rajčatovou kejdu. Surovin bylo dost a tak jsem zkoušela.
Musím říct, že jsou opravdu výborné !
Tímto Ti Věruš děkuji za výborné recepty.



A ještě něco...
Včera jsem pověsila prádlo na šnůru a na ložním se posadil motýl, vůbec mu focení nevadilo.




Tímto mišmašem od nás se s Vámi loučím.
Užijte si krásný víkend a doufám, že sluníčko nás bude ještě dlouho hřát.
Polštářky budou příště, nevím proč, ale dokončování mi trvá daleko déle.
Mějte se krásně Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat