neděle 2. září 2012

Polštářky a košíky


Moc Vás všechny zdravím a děkuji za milé komentáře.
Prázdniny máme za sebou a opět začíná škola, proto
Vám přeji krásný start do kolotoče všedních dnů.


Dnes Vám chci ukázat další polštářky..... jak jinak opět háčkované.
Chtěla jsem si vyzkoušet nové čtverečky, které jsem viděla
u některých z Vás. Tentokrát s háčkovanými polštářky na chvíli
přestanu a budu je pro změnu šít.






A ještě jeden zapomenutý, mám jej hotový už delší dobu.....jaksi jsem ho zapomněla vyfotit.


a z druhé strany....



Ještě jsem trochu pletla..... košíků není nikdy dost.
Košíky jsem pletla tři, dva stejné a třetí byl nízký. Vyfocený jej nemám , neb mi ho zabavila
tchýně, protože tu krabici( tak říká košíkům) nutně potřebuje na léky.
Jeden je trochu šišatý, ale chybami se člověk učí....příště bude třeba lepší.






Tak to je pro dnešek vše.

Ještě jednou Vám přeji šťastné vykročení do nového školního roku a co nejméně starostí.
Léto je už asi za námi, tak snad ještě bude krásné babí léto.
Mějte se moc a moc hezky.

Žádné komentáře:

Okomentovat