pondělí 12. listopadu 2012

Dárek a vločky

Krásný pozdrav Vám všem.
Nevím jak u Vás, ale u nás počasí nic moc. Celý víkend foukal velmi silný vítr.
Takže jsem opět trochu tvořila.
Dárek pro sestřenku mám hotový již delší dobu, jen jsem na něj trochu zapomněla.
Tady je malá ukázka.


Již k hotové houbičce a pytlíčku na mýdlo jsem uháčkovala žínku a upletla ručníček.
Doufám, že se dárek bude aspoň trochu líbit.


A teď něco z nového háčkování. Dlouhou dobu jsem pokukovala po různých vločkách.
Ty pravé co mi padly do oka jsem uviděla u Martinky na blogu Vše co mě baví a co mám ráda.
Proto jsem si je musela hned vyzkoušet. Ještě teda nejsou naškrobené, ale i na to dojde.



V sobotu jsem pekla jen na slano. Listové těsto bylo po ruce a tak jsem udělala trochu šneků
česnekových, trochu se sýrem a tyčinky.



A to je pro dnešek vše.

Vánoční výměnu, kterou na svém blogu vyhlásila Janička jsem bohužel promeškala. Čekala
jsem jak dopadne vyšetření na hematologii, jestli nebudu mít obchůzky po doktorech a tak jsem
to odkládala až po vyšetření. Doktory mám až na leden... ale výměna je fuč a moc mě to mrzí.
No... všechno zlé je pro něco dobré....vypustím ze skříně kostlivce a budu se snažit jej co nejdřív
dodělat.....měla bych, je to dárek pro manžela, teda měl být už minulý rok.

Přeji Vám krásné dny a ať se Vám daří ve tvoření dárků ve výměně.
Také moc děkuji za milé komentíky.

Žádné komentáře:

Okomentovat