neděle 4. listopadu 2012

Stále tvořím

Krásný pozdrav všem, kteří můj blog navštěvujete.
Mé poděkování patří stálým návštěvníkům za jejich komentíky.

I když se zdá, že nic netvořím , opak je pravdou. Jako váha jsem zdědila dlouhé
rozmýšlení a převažování. Ovšem když se rozhodnu, jsem jako beran, jdu na věc.
Rozhodla jsem se, že si upletu halenku ( nic složitého) .... tak jsem odložila háček
a vzala do rukou jehlice. Musím přiznat, že se mi po cinkání jehlic i stýskalo.
A tak je na světě halenka, taková obyčejná, ale žádný vzoreček jsem nechtěla.


Průkrčník jsem obháčkovala...


No a ještě jsem se rozhodla, že si k tomu upletu nákrčník.
Ten je zatím ve stavu tvoření....



Jinak jsem dokončila háčkovanou krajku do kuchyně na poličku. Ještě ji musím naškrobit, ale do
vánoc to určitě stihnu.


Srdíček na krajce je celkem 11 a háčkovala se dobře. Návod jsem našla u Vlastičky.

No a protože se stmívá už dost brzy, tak si tahle svítím.




Samozřejmě všechna světýlka nesvítí najednou, ikdyž mi se to líbí,
ale má tchýně by to asi nerozchodila. Té vadí i jedno....na co , proč,
škoda peněz....
No co naděláte, takže pěkně až večer.......

No a to je pro dnešek vše.


Přeji vám krásnou neděli a celý následující týden.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat