sobota 24. listopadu 2012

JEDENÁCTKA

Moc Vás všechny zdravím.

Tak i ke mně doputovala ,,jedenáctka" a dostala jsem ji od Janičky z blogu Mé radosti .

Tak se do toho pustím.....

Pravidla ukládají napsat:

a) 11 odpovědí na zadané otázky
b) 11 zajímavostí o mé osobě
c) 11 nových otázek pro nominované
d) 11 nových blogů


Tak tedy požadované odpovědi na zadané otázky.

1. Máš se ztotožnit s nějakou pohádkovou postavou. Která by to byla ?

Tak to je těžké, někdy si připadám jako kouzelná babička, která má splnit každému jeho přání.

2. Co Tě zaujalo na Tvé první lásce ?

Na mé první lásce mě zaujaly nádherné tmavé oči.

3. Co se Ti vybaví při pojmech- kaliopky, texasky, gondoly, šumákové kostky, tiki, mejdlíčko ?

Vybaví se mi krásné vzpomínky na mladá léta.

4. Co Ti nejvíce vadilo v MŠ ?

Na školce mi nevadilo vůbec nic, byla jsem v ní naprosto spokojená.

5. Jaký účes jsi v dětství nosila?

V dětství jsem byla ostřihaná vždy na krátko.

6. Tvoje nejoblíbenější hra a hračka ?

Nejraději jsme si s kamarádkou, také Janou hrály na Indiány. A hračky jsme měly kočárek s panenkou,
které jsme záhy vyměnily za vláčky u kamaráda. Ten si zase rád povozil naše kočárky.

7. Čeho jsi se v dětství nejvíc bála ?

Nejvíc tmy a myší a jím podobným. Ty myši a podobní mi vydržely dodnes.

8. Co bylo pro Tebe největší odměnou ?

Tak to si už ani nepamatuji, jako dítě jsem byla spokojená.

9. Kterou knížku jsi měla nejraději ?

Nejraději jsem měla pohádky Boženy Němcové.

10. Kde jsi prožívala prázdniny ?

Prázdniny jsem prožívala nejčastěji u babičky a byly to vždy nejkrásnější prázdniny .

11. Chtěla bys vrátit dětství ?

Asi ano, bylo krásné a bezstarostné.


Tak pokračujeme.

b) 11 zajímavostí o mé osobě.

1. Jsem vyučená švadlena, která má nejraději háček a jehlice, ovšem na šicí stroj jsem nezanevřela.

2. Mám ráda svého muže (se kterým dnes začínáme 28rok společného života) a své děti. Má rodina
je pro mně ten největší poklad na světě.

3. Mám ráda našeho trochu rozmazleného pejsánka Čika.

4. Baví mě ruční práce a práce na zahradě.

5. Mám ráda krásnou přírodu .

6. Miluji čokoládu , řekla bych až moc a dobrou kávu.

7. Mám ráda staré věci po našich babičkách pro jejich krásné kouzlo. Nejraději bych je měla doma všude,
ale to bych také mohla za chvíli bydlet pod mostem. Pro manžela jsou to staré krámy.

8. Snažím se pomáhat a hlavně se vždy chovat slušně k druhým.

9. Nesnáším lži, závistivé a falešné lidi.

10.Ráda relaxuji s háčkem nebo jehlicemi , to jsou chvíle kdy si dobíjím baterii ( tak tomu říkám) .

11. Ještě musím říct ,že už tři roky se starám o svou skoro 86 letou tchýňi a nestydím se přiznat,že
jsou chvíle kdy toho mám opravdu plné zuby.


Takže jsem se prokousala dalším bodem.
Tak k tomu dalšímu.

c). 11 nových otázek pro nominované.

1. Chtěla bys vrátit čas ?
2. Co Tě nejvíc nabíjí energií ?
3. Jaké jídlo máš nejraději ?
4. Jak si představuješ ideální dovolenou ?
5. Kdyby jsi dostala na výběr - hory nebo moře ?
6. Co Ti udělá radost ?
7. Jakou kytku máš nejraději ?
8. Jaká je Tvá nejoblíbenější barva ?
9. Máš raději Vánoce nebo Velikonoce ?
10.Máš ještě další koníčky kromě ručních prací ?
11.Čím jsi chtěla být jako malá ?


d) 11 nových blogů



A teď už záleží jen na Vás, zda do toho půjdete.
Přeji Vám hodně dobré nálady a doufám,že Vám mé otázky nebudou vadit.

Mějte se krásně!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat