středa 28. listopadu 2012

Vánoční kaktus a chňapky

Všechny Vás zdravím a děkuji za milé komentáře.

Tak už se to blíží....nedělí nám začíná advent. Už se těším.
Před tím Vám chci ukázat jak krásně začíná kvést vánoční kaktus.


A něco z tvoření....
Uháčkovala jsem si dvě chňapky ve vánočních barvách a jednu jsem si ušila.
Tentokrát jsem chňapku hodně vyztužila a měla jsem velký problém okraje dostat do lemovky.
Pro příště se budu řídit heslem ...že někdy méně znamená více.


V sobotu jsme měli s manželem takové malinkaté výročí, kdy jsme začali
28rok společného života.
A tak jsem upekla na mls roládu, tentokrát s karamelovým krémem.

Dělám svůj osvědčený recept... 5 vajec
10 dkg cukru
10 dkg polohrubé mouky
Krém: 1 máslo
1 Caramelo ( to je vlastně zkaramelizované Salko)



A ještě jogurtový třešnový koláč.


A ještě jedna fotka...je na ní důkaz toho, jak si náš Čiko dělá něco z toho, že se na gauč
a křesla nesmí.


Přeji Vám krásné dny, hlavně ať se Vám vyhýbají bacily a ještě krásnější adventní neděli.
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat