pátek 4. ledna 2013

Něco z Vánoc

Tak jsem se konečně dostala k prvnímu letošnímu příspěvku.
Závěr roku se mi trochu zkomplikoval a já opět měla nějaké
pochůzky po doktorech. Při té příležitosti mi bylo oznámeno,
že mám cukrovku , naštěstí budu brát jen léky. Takže na Vánoce
dieta, no jednu výhodu to má...zatím co někteří přibrali nějaké to kilo,
já mám kilo a půl dole.
Další maraton po doktorech bude ještě v lednu pokračovat,pak se to doufám
trochu uklidní.

A teď nějaké fotečky z Vánoc....

A ještě jedna změna, skřítkovi jsem upletla svetřík,
loni měl jen šálu....
Stromeček jsme uřízli na zahradě, byl vypěstovaný ze semínka.
Bylo mi ho i líto, ale potřebovali jsme místo.
Nazdobila jsem ho v červenobílé kombinaci.
....a teď svítící....


Menší výzdoba byla i na stole....


...a ještě jeden z dárečků...


Takhle mi vykvetla Barboka, sice až po Štědrém dni,ale přece.



Přeji Vám krásný víkend , prožijte jej v pohodě a také ať se Vám vyhýbají bacily.
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat