sobota 12. ledna 2013

Háčkovaná halenka

Srdečně Vás všechny zdravím a přeji Vám krásný víkend.

Začátkem měsíce jsem se rozhodla zkusit uháčkovat halenku.
Zásoby různých přízí mám dost a tak jsem do nich zalovila
a našla přízi Scarlett . Háčkovalo se mi z ní velmi dobře. Navíc
má i velký návin a to 400 metrů na 10 dkg . Je škoda ,že ji
Vlnap už nemá ve svém prodeji.

A zde zmiňované dílko.


Vzoreček je jednoduchý, háčkovala jsem podle časopisu Praktická žena 8/2000.
Míry jsem si trochu upravila.


A ještě jeden dáreček od mladší dcery( vlastně od Ježíška).

Je to už druhý, prvního jsem dostala na podzim k narozeninám.
Ten úplně první se nešťastnou náhodou rozbil.

Tak to je pro dnešek vše.
Mě čekají příští týden obchůzky po doktorech, každý den něco, jen ve středu budu mít
trochu klidu.
Přeji Vám krásný a klidný týden!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat