pondělí 28. ledna 2013

Nepečená roláda

Předem Vás všechny moc zdravím a děkuji za Vaše komentíky.
Od včera u nás padá sníh a je ho už opravdu dost. Takže se hezky prohazujeme
a protahujeme svoje těla. Abych řekla pravdu už mě to nebaví....vždy napadá
spousta sněhu a vzápětí roztaje. No jo, ale jaro hned tak nebude.

V sobotu jsem se rozhodla udělat něco dobrého na zakousnutí.
Tentokrát jsem dělala nepečenou roládu z BE BE sušenek. Je rychlá , jen potřebuje jeden den uležet.


Pokud má některá z Vás zájem, tady je recept:

2 balíčky BE BE sušenek
3 a půl DCL vody 1 pudinkový prášek uvaříme (bez cukru)

20 dkg másla
2 lžíce rumu
4 lžíce ml. cukru
1 žloutek
kakao toto utřeme a smícháme s uvařeným a vychladlým pudinkem

Sušenky slepujeme k sobě. Roládu můžeme potřít čokoládou ,nebo zbytkem krému
a posypat třeba ořechy nebo kokosem.

Krájíme ze šikma.

A protože tentokrát nám došel chléb již v sobotu,musela jsem upéct.
V zásobě jsem měla vícezrnnou směs , tak jsem ji dala do pekárny a ta udělala vše
potřebné. Chléb je opravdu výborný.



Tak to je pro dnešek vše. Zítra mě čeká kontrola na hematologii a nějaké testy, tak doufám,
že to bude dobré.

Mějte se krásně a vyhýbejte se bacilům.

Žádné komentáře:

Okomentovat