úterý 16. července 2013

Jen tak....

Všechny Vás zdravím a přeji pěkný týden.

Dnešní článek je tak trochu všehochuť od nás.
Sobota byla pracovní, upekla jsem rychlý ovocný koláč,
posekli jsme zahradu a před domem....a ještě zbylo
času, tak jsme se s manželem jeli projet na kolech.
Projížďka jen tak do polí, je sucho a tak se po polních
cestách dá. Hlavně jsme ,ale na chvíli vypnuli....
...o tom, že se starám o tchýňi už jsem psala, že patří
do kategorie fňuken také....poslední dobou je to hrůza.
Tak 3-4 krát do týdne si vždy něco najde, ale u paní
doktorky je vše dobré. No proč nespestřit druhým
trochu život....že....
Takže za každou chviličku kdy můžu vypnout jsem vděčná.
No, ale tím Vás nechci otravovat.
Vzala jsem si foťák a udělala pár foteček.


A teď do polí......


Na kopci vzadu je vidět Svatý Hostýn....







A za chvíli tu budou žně....


V neděli jsem upekla kakaové muffiny a umotala levandulový věneček.



Pro dnešek je to vše.
Mějte se krásně a užijte si sluníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat