čtvrtek 1. srpna 2013

Levandulové polštářky a něco na zub

Přeji Vám všem krásný den.
U nás stále svítí sluníčko a teploty jsou vysoké.
Nestěžuji si, tohle jsem si přála, jen by mohlo trošku sprchnout.

Kromě povalování u bazénu, zpracovávám i něco z naší úrody.....
....a trošku tvořím.

Uháčkovala jsem několik mini polštářků, plněných sušenou levandulí.
Rozdala jsem je a zapomněla nafotit. Doma mi zůstaly jen dva.....




A něco na zub...... U Blanky na blogu jsem objevila recept
na něco pro mlsouny. Pracovní název Žaves.....ten se mi moc líbí.
Rychlé a moc dobré......


Do koláče jsem dala trošku měsíčních jahod a pár malin.

Pro potěšení Vám posílám kytičku.
Takhle krásně mi kvete ibišek.


Pro dnešek se s Vámi loučím a přeji krásné dny , plné sluníčka,
pohody prožité s Vašimi blízkými.
Užijte si druhou polovinu prázdnin .

Žádné komentáře:

Okomentovat