pondělí 26. srpna 2013

Co nového u nás.....

Všechny Vás zdravím a přeji krásný den.
Tento víkend byl u nás pracovní. Zastřihávali jsme
tuje a také vypustili a zazimovali bazén.
Protože po dobré práci má být odměna,
upekla jsem cuketový koláč.



Pokud někdo budete mít zájem o recept, tady je :
2 hrnky polohrubé mouky
2 hrnky moučkového cukru( já dávám méně)
1 prášek do pečiva
3 lžíce kakaa
asi 35 dkg na jemno nastrouhané cukety
10 lžic oleje
1 hrnek mléka
2 vejce

Vše smíchám a naliji do vymazaného a vysypaného plechu
s vyšším okrajem.
Po vychladnutí potřu čokoládovou polevou.

Po večerech u televize jsem trochu háčkovala.
Na jednom zahraničním blogu jsem našla návod na tašku.
Hokus pokus se vydařil . Tašku už má dcera na nějaké nákupy.



A konečně se mi podařilo dokončit mého posledního kostlivce.
Tohoto hajánka si přála sestřenka.... no... chvíli si na něj musela počkat.
Hlavní je, že udělal radost.


A ještě kytička pro Vás.


Vyrostla sama, nikdo ji nesadil. Je podle ostatních maličká a letos už
asi nedozraje, ale je krásná.

Mějte se krásně a užijte si poslední prázdninový týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat