úterý 20. srpna 2013

Jak málo stačí ke štěstí......

Přeji Vám krásný den.
Konečně jsem se dostala k napsání článečku.
Jak málo někomu stačí ke štěstí.....mi opravdu málo.
Vážím si každé hezky prožité chvíle......
V neděli jsme s manželem byli u mé tety na hodech.
Jsou to pěkné chvíle kdy se sejde větší část rodiny a je
veselo. Dříve jsme se takto setkávali na hodech vždy
u babičky....krásné chvíle a ještě krásnější vzpomínky.
O to víc jsem moc vděčná tetě, že nás vždy pozve.
Tentokrát byla moje radost ještě větší. Díky blogu jsem
našla Květušku, která bydlí ve stejném městě jako teta.
Domluvily jsme se a setkaly na náměstí.
I když bylo naše setkání krátké, o to bylo krásnější.
Květuška je moc milá, příjemná, no prostě prima.
A tak jsme si daly dárečky a vyfotily se.


Květuška vypadá senzačně, já se jako obvykle křením.
Nějak se při focení neumím tvářit.

A dostala jsem krásné dárečky.



Jsou nádherné.
Květuško, moc děkuji, za dáreček i krásné setkání.

Tak jako každý rok je na náměstí vystoupení i známých osobností.
Letos to byla slovenská zpěvačka Kristína.
Všichni jsme se na ni těšili a stálo to za to.
Mladá, krásná a úžasný hlas.



Neděli jsem si užila a ke štěstí stačilo jen málo.

To je pro dnešek vše.
Mějte se krásně .

Žádné komentáře:

Okomentovat