středa 30. října 2013

Keramika

Všechny Vás srdečně zdravím a přeji pohodový den.

Většina z Vás ví, že mám slabost pro keramiku Lenky Hložkové.
Opět jsem neodolala a udělala v peněžence trochu průvan.
O adventním věnci jsem přemýšlela již loni, ale nemohla jsem
se rozhodnout. Ale už jej mám..... a také něco pro dceru.

Tak pojďte nakouknout......



Keramika je prostě nádherná.
Lenička mi ještě přidala krásný svícínek i s kahánkem a u věnce je přání
k vánocům.
Svícínek dám taky dceři, má ráda srdíčka, tak bude mít určitě radost.
Tímto ještě jednou Leničce děkuji.

Také jsem se pokusila udělat pár růžiček z listí.
Motala jsem je z přísavníku, moc se mo líbily ty jeho barvičky.


Tak to je můj poslední říjnový článeček.

Příště už opravdu něco z tvoření.
Mějte se krásně , užívejte si ještě pěkného podzimu
a tvoření ať se Vám daří.

Žádné komentáře:

Okomentovat