úterý 5. listopadu 2013

Něco z šití....

Všechny Vás srdečně zdravím a přeji krásný den.

U nás dnes od rána prší, ale i tohle počasí patří k podzimu.
Minule jsem slíbila ukázat něco z mého tvoření.
Tentokrát pro změnu něco šitého.
Šila jsem polštářky, několik obyčejných (ty ukazovat nebudu) a dva byly pokus o patchwork.
Teda jen malinkatý , na složitější šití si zatím netroufám.
Jeden polštářek je pro nás a druhý pro dceru.


Tenhle je pro dceru.
Obrázek andělíčka mi namalovala Iva z blogu: Kaiva L.
Moc se mi její andělíčkové tvořeníčko líbilo a Iva byla laskavá
a namalovala andělíčky také pro mě. Obrázky mám celkem tři, bohužel
hotový zatím jen jeden.
Tímto Ti Ivi ještě jednou mooooc děkuji!



A tady mé výtvory pěkně spolu....


No....nejsou bez chyby, ale mám z nich radost.

A ještě něco podzimního.



A náš pařez pokrytý houbičkami...


Tak pro dnešek je to vše.
Příště opět něco z tvoření, do kterého jsem se trochu,
no...dost zamotala. Rozdělala jsem si spoustu věciček a teď je pomalu
musím dotáhnout do konce.

Mějte se krásně a ať se nezamotáte jako já.

Žádné komentáře:

Okomentovat