sobota 5. října 2013

Konečně hotovo....

Přeji Vám krásný den a pěkné prožití víkendu.

Po roce se mi podařilo dodělat kostlivce.Začala jsem si plést halenku.
Mohla jsem ji mít dokončenou již dřív , zadní díl hotový, přední skoro, když......
...jsem si uvědomila, že se má velikost poněkud zmenšila.
Když mi v prosinci oznámila paní doktorka, že mám cukrovku, trochu jsem se
lekla. Ale vše zlé je pro něco dobré. Za 7měsíců se mi podařilo zhubnout
18kg.
Tudíž bych vypadalo poněkud divně....takže vypárat a znovu.
Tentokrát mi to šlo rychleji.
A ted už hotová...



Vzorek je obyčejný, hladce, obrace.

Jinak zazimovávám zahradu.
Jablka, zelenina, vše sklizeno. Teď už přijde na řadu jen spadané listí.
Ale ještě stále pár kytiček kvete.


A dokonce rostou i houbičky....no, ony jsou spíš na okrasu.


To je pro dnešek vše.
Mějte se krásně a přeji plno inspirace pro Vaše tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat