čtvrtek 10. října 2013

Pokus....

Zdravím všechny návštěvníky mého blogu.
Děkuji za Vaše komentíky, kterých si moc vážím,
děkuji za to, že jste a že si najdete čas ke mě nakouknout.

Můj dnešní příspěvek má název pokus.
...no pokus to teda byl....
Moc se mi líbí patchwork a obdivuji všechny kdo jej umí.
Jsou to nádherná dílka, které dokáží vyrobit. Tohle já neumím
a spíš nemám tu přesnost, která je zapotřebí.
Přesto jsem se rozhodla vyzkoušet drážďanský talíř.



S výsledkem jsem docela spokojená.....i když zkušené oko zde
najde spoustu chyb.

... taky jsem trochu šmodrchala( jak říká Verunka).
Zbylo mi trochu vln z deky a tak vznikl polštářek ze zbytků.


Ze zadní strany...


I když už vládne podzim ...


...počasí se vydaří, je pěkná obloha....


...některé kytičky si klidně kvetou podruhé.
Dnes už má i druhý kvítek.

Měte se krásně a přeji plno ispirace pro Vaše tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat