úterý 15. října 2013

Od nás.....

Všechny Vás zdravím, přeji krásný den a děkuji za Vaše milé
komentíky.

Tak....a od minulého týdne jsem zase o rok starší.
Je strašné jak ten čas letí a přitom já si ty mé roky
nějak nepřipouštím.
V sobotu jsme trošku slavili a tak jsem přemýšlela o něčem
dobrém.
U Verunky jsem našla nějaké recepty a vyzkoušela.
Mohu jen doporučit.

Kokosové řezy

BE BE řezy jsem každému ozdobila ještě šlehačkou.

A sýrové pečivo.

To je něco z dobrot ...
Tímto Verunce a mamce Šárce děkuji za výborné recepty.

A trošku se pochlubím......
....něco z dárečků, které mi udělaly obrovskou radost.

A krabička na čajíčky...


Tuhle knížku jsem si moc přála.
Pojďte nakouknout....


To byla malá ukázka .
Nádherné tvoření.....


a něco pro svícení.....

Snad jsem Vás moc neunavila.
Přeji Vám krásné dny a jen to nejlepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat