čtvrtek 28. listopadu 2013

Čepička, rukavičky a perníčky

Přeji všem návštěvníkům pěkný den.

O své pletařské maturitě jsem již psala.
K dupačkám jsem pletla papučky a dopletla ještě čepičku.
No a aby miminku nebylo zima na ručičky, přidala jsem i rukavičky.
Spíš to jsou pěstničky, nemají paleček, což je pro malošky lepší.



Čepička je obháčkovaná krátkými a dlouhými sloupy. Lem pecičkovým vzorem.
Ten jsem dělala poprvé. Ještě jsem přimotala kytičky, pro případ, kdyby to byla
holčička-pro ozdobu.

Vše jsem předala nastávající babičce a byla spokojená. Tak mám radost, že se
mé dílko líbilo.

Přes týden jsem udělala těsto a upekla perníčky.
Zdobení se ujala mladší dcera.
Není ještě vše nazdobeno, něco zbylo i pro starší .





Pro perníky mám novou krabici.....


Doufám, že nějaké perníky do vánoc vydrží......

Pro dnešek je to vše.
Přeji Vám krásný víkend a první neděli adventní.
Hezké chvíle prožité s Vašimi blízkými nebo u tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat