čtvrtek 21. listopadu 2013

Pletení....

Všechny Vás zdravím a přeji pěkný den.

Dnes o pletení.
Byla jsem požádána mojí kamarádkou, která bude již brzy
babičkou, jestli bych neupletla pro miminko dupačky.
No....myslím si, že se řadím mezi pokročilé pletařky,ale
na tohle jsem si nikdy netroufala.Přesto jsem řekla , že to zkusím.
Když je udělám, tak složím pletařskou maturitu.
A.... mám je.....
...přiznám se ,že jsem i párala, ale myslím, že se podařily.

A takhle to začalo......


Nejdřív nohavičky.....


...a pokračujeme....


...a teď dát dohromady....

A takto moje pletařská maturita dopadla.



...a ještě jsem připletla bačkůrky...


Zbývá ještě přišít knoflíčky, ale ty už našije kamarádka.

Tak doufám, že se budou dupačky líbit.
Mám ještě rozdělanou čepičku, ale to až příště.

Mějte se krásně a užijte si prima víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat