úterý 12. listopadu 2013

Háčkované šátky

Přeji Vám hezký den.
Také chci poděkovat za Vaše krásné komentíky, které mi
udělají vždy velkou radost.

Dnes je u nás zataženo a fouká. Zatím ještě nemrzne, ale
to už je jen otázka času, kdy udeří zima.

Pro dnešek něco z háčkování.
Ráda chodím nakouknoutk Blance, má na svém blogu spoustu
krásných věciček. Nedávno jsem u ní viděla šátky, které mi
hned padly do oka. Provětrala jsem své zásoby a našla přízi,
kterou mi dala sestra (prý už ji nebude potřebovat).
Název nevím, ale háčkovalo se mi z ni dobře.
Nejsem žádný troškař, začala jsem háčkovat dva šátky najednou.
Jsou pro holky, aby jim bylo pěkně teploučko.


Tímto Blance děkuji za návody a za spoustu inspirace.

O tom, že jsem se zamotala do tvoření jsem psala, ale už se
pomalu začínám vymotávat .
Vánočního skřítka jsem již ukazovala.....
...aby mu nebylo smutno, ušila jsem mu malého kamaráda.


A tady spolu....

A něco na zub, tentokrát po dlouhé době jsem upekla buchty.
Protože moji mlsouni nemusí povidla(nevím proč),
plnila jsem višňovým džemem.


Na talíři jsem vyfotit nestihla....byly fuč...

To je pro dnešek vše.
Mějte se krásně a tvořeníčko ať Vám jde pěkně od ruky.

Žádné komentáře:

Okomentovat