středa 19. února 2014

Moje další šmodrchání.....

Zdravím a přeji pěkný den.
U nás je dnes zataženo a přeprchá. Počasí je stále nerozhodné.
Včera ráno bylo -1 stupeň, dnes 6 nad nulou a takhle stále dokola.
Myslím, že po této zimě je příroda hezky zblbnutá.
No, s tím ale nikdo z nás nic nenadělá a jen můžeme čekat, kdy
nám počasí dovolí vyrazit na zahrádky a pěkně si to užít.
Já už se moc těším, a Vy určitě také.

Můj dnešní příspěvek je o mém dalším šmodrchání.
Když mně čtverečky přestaly bavit, zalovila jsem ve své syslírně
a objevila vlnu, tentokrát ovčí. Tak jsem se rozhodla pro další deku.
Bude se hodit třeba na večerní posezení na zahradě.

Tady je malá ukázka, teď už je deky zase větší kus.



Ze starých triček jsem umotala hadrák pod boty.
Aspoň nějaký čas budou ještě trochu k užitku.
Kobereček je trošku šišatý, ale botům to snad vadit nebude.


Při večerním posezení si svítíme solnou lampou,
kterou jsem dostala pod stromeček.



Taky jsem si udělala malou radost a koupila jsem si
hyacint. Podle cedulky měl mít úplně jinou barvu ,ale to nevadí.
Vůně byla okouzlující.



Tak a pro dnešek je to vše.
Mějte se krásně, přeji pěkný zbytek týdne a tvořeníčko ať Vám jde hezky od ruky.

Žádné komentáře:

Okomentovat