pátek 7. února 2014

Od nás....

Zdravím všechny návštěvníky a přeji krásný den.
U nás je zataženo, teplota kousek nad nulou, sluníčko vidíme
poskromnu. To ale všechno k zimě patří.

Už je únor a já poslední příspěvek dala v lednu, no...budu se
muset polepšit.
Není to tím, že bych nic netvořila, jen jsem se zakousla do tvoření,
které je trošku větší a hlavně jsem si rozdělala víc věcí najednou.
Doufám, že z nich nebudou kostlivci.

Rozhodla jsem se pro menší doplnění šatníku.
A tak vznikl jeden svetřík , ty já nosím ráda, takže jej využiji.


Vzoreček je jednoduchý.
Tři oka splést hladce, jedno oko rozplést na tři oka.
Další řada obrace. V další řadě se jedno oko rozplete a pak se tři spletou.
Opět řada obrace.


Další na řadě je moje šmodrchání.
Teda ještě není u konce. Zbývá mi asi ještě 55 čtverečků.
Manžel mě požádal, jestli bych uháčkovala přehozy na gauč a křesla.
No...proč ne. Čtverečky na křesla už jsou.
Teď už jeeeen gauč.
Malá ukázka....


Při focení tentokrát svítilo sluníčko.

A také jsem si trošku hrála....vznikla kytička. Dělala jsem ji od oka,
pro vůni vyplnila levandulí.


Ještě pár foteček ptáčků.
Třeba vrabčí sněm. Ten se koná kousek od vchodových dveří.
Vrabčákům nic nevadí , i při focení klidně sedí.


Také krmíme sýkorky a jiné zpěváčky.
U těch je focení už obtížnější.


Pro dnešek je to vše.
Jen doufám, že jsem Vás moc neunavila.
Příště opět něco z mé rozdělávky.
Mějte se krásně, užijte si víkend a tvoření ať Vám jde pěkně od ruky.

Žádné komentáře:

Okomentovat