pondělí 9. června 2014

Něco z víkendu....

Přeji Vám krásný slunečný den.

Počasí nám zatím přeje a tak čas trávíme na zahradě.
Kromě opalování, večerního grilování došlo konečně i na napouštění bazénu.
Bazén nic moc, ale na osvěžení stačí.

Vše probíhalo pod dozorem našeho Čikouše.

..copak to tu je...

...no koupat se teda nebudu, s tím nepočítej...


...na houpačce je taky prima...

A moji trpaslíci....


Tenhle má i hráběčky....


A tento má svou lucerničku.



....mini lilie.....


I šalvěj je v plném květu...


...moje oblíbená levandule...


Pod malým ořešákem se mi objevila šípková růže.
Tak jsem ji tam zatím nechala.


Na jednom blogu jsem četla jestli jste si někdy všimli, že šípková růže
má okvětní lístky do tvaru srdíčka.
Za sebe musím říct, že ne. Je to zvláštní ...díváte se...a nějak nezaznamenáte.
Už jsem si ji prohlédla pořádně...a má.

Mám ráda kameny a moje starší dcera mi loni ze své dovolené jeden přivezla.
Je z Černé Hory.


...opravdu to není vejce...


...ale vypadá tak...

A něco na mls taky bylo.
Pekla jsem jablečný závin.


Než jsem jej stihla vyfotit na talíři, tak už nebylo co fotit.

Pro dnes je to vše.
Doufám, že jsem Vás moc neunavila a na závěr Vám posílám kytičku pro potěšení.


Mějte se krásně a užívejte si sluníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat