středa 4. června 2014

Moje obrovská radost...

Přeji Vám krásný a slunečný den.

Dnes se chci s Vám podělit o obrovskou radost.
Nedávno jsem se u Terezky na blogu-Lavande-Provence
zúčastnila GIVEAWEY.
Ani ve snu by mně nenapadlo, že právě já bych mohla vyhrát.
Štěstí se usmálo a Terezčina menší princezna vylosovala právě mě.

Včera mi přišel balíček.


A uvnitř voňavého balíčku.....


...tahle nádhera.....


Krásně nazdobené psaníčko od Terezky,
levandulové mydélko a vosk , vše nádherně vonící.


...a snídaňový set.
Už se těším na dnešní kávičku. Při poíjení kávičky si vzpomenu
na milou osůbku, která mi svým nádherným dárkem udělala
obrovskou radost.


Terezko moooc děkuji za tuhle nádheru !!!


Pro dnes se s Vámi loučím a přeji krásné dny.
Užívejte si sluníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat