neděle 1. června 2014

Udělala jsem si radost....

Přeji Vám krásný den.

Delší dobu se mi líbí keramika Marcelky z blogu Keramická dílna Hliněnka.
A tak jsem neodolala a objednala si dva menší kousky.
Minulý týden ve středu mi přišel balíček.


Uvnitř balíčku byly zabaleny ....
...takovéto kukličky...
...jednu už mám rozbalenou, zvědavost byla rychlejší než nápad napřed vyfotit...


...a z kukliček se vyklubaly....


...tihle parádní vrabčáci...



...no, nejsou to fešáci ...
Dám si je na zahradu ke kytkám.
Marcelko moc děkuji , jsou úžasní.

A ještě Vám ukážu jaké pěkné kytky jsem dostala k svátku.
O tom , že mám raději kytky v květináči už víte, takže jaké jiné
než v květináči.

Růžičky od manžela

Tuhle kytku od mladší dcery s přítelem.


Jmenuje se Aechmea....


A tuhle hortenzii od starší dcery s přítelem.

Nesmím zapomenout ještě na mini orchidejku.


Tu jsem dostala ke dni matek od mladší dcery.
Od starší jsem dostala růžičku do vázy, bohužel jsem ji zapomněla vyfotit.

Pro dnes je to vše.
Mějte se krásně a ať se Vám vše daří.

Žádné komentáře:

Okomentovat