středa 27. srpna 2014

Balíček s látkami...

Přeji Vám krásný den.

Minulý týden u nás zvonila paní pošťačka, přinesla mi balíček
s látkami. Budou z nich povlaky na polštářky.


Zbytkový balíček s krajkou a zipem se bude hodit na nějaké tvořeníčko.



A z těchto láteček budou povlaky.

V pátek přišla pošťačka podruhé.
Tentokrák mi přišla obálka od Verunky.


Verunka mi poslala semínka měsíčku a přidala berušku s moc dobrým
čajíčkem.
Tímto ještě jednou děkuji Verunce a její mamince za semínka.
Už se těším až si je na jaře vysadím.

A něco ze zahrady.


Vykvetly mi bohyšky....na jaře nic.. a teď si kvetou.
Ty listy nemají od krup, ty nás letos naštěstí minuly.
Takhle mi je ožírají slimouši.

A ještě jedna poslední.

Kde všude dokáže vyrůst jablíčko.


A tak si tam samo roste.


Mějte se krásně a přeji plno inspirace pro Vaše tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat