čtvrtek 21. srpna 2014

Háčkovaná taška.....

Přeji Vám krásné odpoledne.

Jak jsem minule slíbila, dnes něco z mého tvoření.
U Vlastičky na blogu jsem viděla její krásnou háčkovanou tašku,
která se mi moc líbila. Vlastička vložila i odkaz na Pinterest.
Při kliknutí na něj mi padla do oka taška.
Jenže popis na ni jsem nenašla. Různým proklikáváním jsem aspoň
našla potřebný nákres na čtvereček.
Jinak jsem háčkovala podle sebe a s ušima mi poradila Luďka.
Ludi, děkuji.

A tady je mé dílko.


Tašku jsem měla hotovou delší dobu , ale chtěla jsem
si ji podšít a k tomu jsem se nemohla dokopat.
Nó, trochu jsem se toho i bála.
Ale i když jsem občas i párala, myslím, že se dílo podařilo.
No, zkušené oko by našlo chyby,ale já jsem spokojená.


....kapsička na doklady....


....a na mobil....


...a uzavřít zipem...

A do tašky ještě taštička na drobnůstky.


Ta už podšitá není.


A pěkně spolu.


Pro dnešek je to vše.

Mějte se krásně a moc Vám děkuji, za návštěvu na mém blogu
i za Vaše komentíky, které mě vždy moc potěší.

Žádné komentáře:

Okomentovat