pondělí 18. srpna 2014

Setkání ......

Přeji Vám krásné dobré ráno.

V neděli jsme byli s manželem u mé tety na hodech.
Při té příležitosti jsem se tam setkala tak jako loni s Květuškou.
Daly jsme si sraz na náměstí .
Naše setkání bylo krátké, ale moc milé a budu ráda, když se podaří
i to další .


Fotil nás manžel a já mu zapomněla nastavit přiblížení.
Ale i přes to je vidět, že je Květuška kočka.

Taky jsem si předaly dárečky a já dostala spoustu nádherných dárečků.


Květuška mi udrátkovala moc pěkné srdíčko a sluníčko,
které už má své místečko v jídelně.


Květuško, ještě jednou Ti strašně moc děkuji, udělala jsi mi velkou radost.

V Kojetíně na náměstí se konají různé akce a koncerty.
Letos měla koncert Slovenská skupina NO NAME.
Také se na náměstí prodávaly oranžové náramky.
Penízky byly na podporu léčby pro nemocnou holčičku.
Markétka trpí nemocí zvanou ,, motýlí křídla ´´ a tak jsme si náramky taky koupili.



Fotečka nic moc , je to foceno z dálky.
Na pravo je maminka malé Markétky.
Markétka stála před ní, ale bohužel není vidět.
Vedle stojí organizátorky akce.

A ještě jedna fotečka nic moc.
Foceno z dálky a ještě Igor po pódiu stále poletoval.


Tak pro dnes je to vše.
Příště mé tvořeníčko.
Mějte se krásně .

Žádné komentáře:

Okomentovat