pondělí 22. září 2014

Háčkování....

Přeji Vám krásný první podzimní den.

U nás je zataženo s přeháńkami, tak pravý čas na to, se večer
zachumlat do deky , popíjet dobrý čajík , zapálit si svíčky a něco tvořit.

Tak jsem opět uchopila háček a trochu háčkovala.

Od manželovi tety , jsem kdysi dostala lýko a tak konečně došlo i na něj.
Uháčkovala jsem malý košíček na svíčky.


Taky jsem zužitkovala jedno staré klubíčko a podle časopisu Diana
jsem umotala dečku.



Má světle hnědou barvičku a průměr je 35cm.
Pokud by jste některá chtěla ,tak tady je předloha.




A ještě fotečka jak se u nás probouzí den.


Kytička na závěr...
.....takhle mi ještě kvete černooká Zuzana.
Zasadila jsem ji pozdě, tak není moc vysoká.


Pro dnes je to vše.
Mějte se krásně a přeji plno inspirace při Vašem tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat