pátek 10. října 2014

Pro podzimní procházky.....

Přeji Vám pěkné páteční odpoledne.


U nás je slunečno a teploučko, ani nefouká co víc si přát.
Už delší dobu jsem nepřidala žádný příspěvek.
Ne , že bych nic netvořila, ale vrhla jsem se na pletení
a tak to trvalo trochu déle.
Pro podzimní procházky jsem si upletla svetřík.
Pletla jsem z příze HIT Multicolor z Vlnapu.


Protože na fotce moc nevyniká , tady je kousek úpletu.


Příze je velmi příjemná na omak a dobře se z ní pletlo.
Spotřebovala jsem asi 45 dkg.

A něco podzimního od nás.


Tahle větvička je sice umělá, ale barevně se mi líbila.
...a taky stála jen 29Kč....no nekup to.


A troška výzdoby z jídelny.

Něco ze zahrady.....


Astričky stále pěkně kvetou, jsou obklopeny včelkami a motýlky.


Tomuto se focení líbilo, ani se nepohnul.

A ještě mini chryzanténka.


na výšku má tak 10cm.
Letošní zimu nezvládla. Loni byla taková.


Důležité je, že mám aspoň nějakou.

Mějte se krásně a přeji Vám prima víkend, strávený v pohodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat