úterý 17. března 2015

Háčkování a návštěva



Přeji Vám pěkný večer.
Dnes u nás bylo krásně slunečno a teplo, jen je škoda, že tohle
počasí se ještě má pokazit.

Ale velikonoce se blíží, tak jsem přiháčkovala několik vajíček.
Opět jsem obháčkovala nehezká plastová vajíčka.


Přidělala jsem jednoho ptáčka, aby tomu prvnímu nebylo smutno.


A konečně se mi podařilo sehnat bílý hyacint.


Už se těším až rozkvete.

No a na zahradě jsme měli návštěvu......kočičí.
No, Čiko šílel a řekla bych, že se i trochu bál.
Tak si od sebe drželi odstup, ale sousedovic kocourek našeho
Čika provokoval.


..no có, přišel jsem se k vám podívat....


...hm, už jdu...


...a hezky si hovím doma...


...to je pohodička se tak válet....


...to jsem tě naštval, có...


No to si piš, že jo....počkej příště.


Tak....a pro dnešek je to vše.
Příště už Vám konečně ukáži něco z šití.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat