pondělí 30. března 2015

Šití....


Přeji Vám pěkný večer.

Minule jsem Vám slíbila ,že ukáži něco z šití.
Poprvé jsem šila zavinovačku. Myslím, že dopadla dobře.
Dokonce i syn prohlásil, že myslel, že je to koupený.


Líbila se a to je důležité.
Mimi si ji vyzkouší až za 16 dní, pokud vyjde termín.

A také poprvé jsem šila malou deku.
No, vlastně vše je jednou poprvé.
A tady je výsledek mého snažení.


z jedné strany


z druhé strany


trochu z blízka

Protože se neví, jestli to bude holčička nebo chlapeček,
jsou obrázky v obou barvách.

Protože počasí nestojí za nic, tak aspoň kytička pro potěšení.
Minule jsem ukazovala jak jsem konečně sehnala bílý hyacint.
Vykvetl nádherně a dokonce hned třikrát z jedné cibulky.


Také nádherně voněl.
Později ho zasadím na zahradu.

A ještě mi po dlouhé době vykvetl žlutý ibišek.
Sice jen jeden květ, ale i tak jsem měla velkou radost.



To je pro dnes vše. Příště opět něco z mého šicího snažení.
Doufám, že jsem Vás moc neunavila.
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat