pondělí 11. května 2015

Nájemníci

Přeji Vám pěkné odpoledne.

Předem Vám děkuji za milé komentíky, které mi vždy udělají velkou
radost. Také se omlouvám za opožděné odpovědi.
Minulý týden byl pro nás velmi náročný ohledně mé péče o tchýňi
a tento nezačal o nic lépe.
Časově i psychicky dost náročné. Tím Vás ,ale nechci obtěžovat.

Mám na své zahradě nové nájemníky a mám z nich velkou radost.
Konečně se k nám opět vrátili ještěrky.
Zalíbilo se jim v mé placaté- ještě nedodělané skalce a bylinkové
spirále, ta už je teda hotová.

A tady pár foteček.


Řekla bych, že tohle je sameček a focení mu vůbec nevadilo.




Tady už spolu.



Tak snad budou u nás spokojeni.

A takto letos dopadly mé bílé lilie.


Vypadají děsně.
Letos se záplavy omamně vonících bílých květů nedočkám.


Co se dá dělat.
Stejně dopadla i tato lilie.


Naštěstí mám ještě lilie od Květušky a ty jsem zasadila úplně jinde,
proto asi zůstaly zatím nedotčeny.

A naše jabloně, opět kvetly i na kmínku.



Pro dnes se s Vámi loučím.
Mějte se krásně a přeji jen samé pohodové dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat