neděle 24. května 2015

Něco ze zahrady....

Přeji Vám pěknou neděli.
U nás konečně od večera prší.
Poslední dobou nestíhám a tak aspoň pár foteček ze zahrady.


Letos mi opět vykvetly pivoňky.


Taky lupinus se činí.



I kapradí se pěkně rozrůstá.


Vajgélie také rozkvétá.


I třešinky nějaké budou.


I meruňky....

A takto dopadl jeden petrklíč po nájezdu slimoušů.



Minule jsem Vám psala o ještěrkách.
Vždy jsem se na ně chodila dívat ,ale poslední dobou se neukazovali.
A pak jsem našla ještěráčka mrtvého....bohužel ani samička se už neukázala.
Nevím , co se stalo a je mi líto, že už tak milé obyvatele zahrady nemám.

Abych nekončila smutně, tak vám posílám čtyřlístek pro štěstí.



Příště snad i něco z mého tvoření, které jsem poslední dobou
hodně zanedbávala.

Mějte se krásně a přeji prima neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat