středa 28. října 2015

Pro Elišku a .........

Přeji Vám pohodový večer.

Poslední dobou moje tvoření poněkud pokulhávalo,
ale konečně jsem dodělala pár restů.
Mezi ně patřil i svetřík pro Elišku.


Svetříček má nádherné pastelové barvičky,
ale ať jsem fotila jak jsem chtěla, nepodařilo se
mi je zachytit.

A ke svetříčku jsem upletla i čepičku.


Pletla jsem z příze Bibina z Vlniky a spotřebovala
jsem asi 18dkg.

Aby bylo Eli teploučko nesmí chybět ponožečky.


Jsou pletené z příze Batole.

Nedávno jsem si objednala látku na vánoční povlaky
na polštářky. Doufám, že je stihnu ušít.


Měly by vyjít z každé látky dva.
Zapínání budu šít na skrytý zip.


Tohle je jeden z dárků co jsem dostala k narozkám.
Jedna svíčka voní po šeříku a druhá má nádhernou
jahodovou vůni.

Pro dnes je to vše.
Doufám, že jste si dnešní sváteční den užili.
Mějte se krásně a přeji plno inspirace při Vašem tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat