úterý 3. listopadu 2015

Další restík hotový.....

Přeji Vám pěkný večer.

Počasí nám poslední dobou přeje a vydařilo se
i přes víkend, kdy jsem navštívili hřbitovy a zavzpomínali
na své blízké a známé.

Po večerech jsem konečně dodělala dalšího ze svých kostlivců.
Loni jsem Vám ukazovala svetřík, který jsem si upletla.
No......jenže....a to je to slovíčko, jenže to nebylo ono.
Zvolila jsem přízi Perleta a na tento vzor to nebylo to
pravé ořechové....a tak se páralo.
A vznilk nový, úplně jednoduchý a jsem s ním spokojená.
A tady je ten původní.



A nový.....




Přes víkend jsem stihla i něco na mls.
Trošku sladkého.


Muffiny jsou banánové a ještě jsem přidala trochu
nastrouhané tyčinky Margot.

I slané bylo.


Listové těsto mám stále v zásobě.
Závin je plněný šunkou, sýrem a špenátem, který ještě
roste ve sklenku.

Na závěr fotečka Čika.


Je focen z povzdálí , poslední dobou se nechce fotit.
Jak se řekne ,, Čiko fotečka ´´, tak už je vidět jen jeho pozadí.

Pro dnes se s Vámi loučím.
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat