čtvrtek 12. května 2016

Když .....



Přeji Vám pěkný večer.

Když.... se zapomíná, tak to potom vypadá.
Minule jsem Vám slíbila něco z tvoření.
No jó, ale to bych nesměla zapomenout fotit.
Upletla jsem svetřík pro Elišku a hned jí ho dala.
Až druhý den mi došlo, že jej nemám vyfocený.
Takže až příště....

Ale něco málo bych tu měla.
Elišce jsme koupili na zahradu židličku( plastovou).
Doma má dřevěnou i se stolečkem.

No a na židličku jsem jí ušila podsedák.



Tak a něco ze zahrady.




Tuhle kalinu jsem si koupila v loni.
Vůbec mě nenapadlo, že letos pokvete, měří tak 20cm.


Pivoňka bude mít letos šest květů. Toto je první co se chystá rozkvést.


Tulipány kvetou jen tři, ale aspoň něco.


Šeřík mám druhý rok, letos kvete poprvé.


I bylinky ve spirále se hezky rozrostly.


Tohle je část přední zahrady.
Tady trávíme chvíle odpočinku.


Pro dnes se s Vámi loučím a doufám, že jsem Vás moc neunavila.
Mějte se krásně a ten svetřík dodatečně vyfotím.

Žádné komentáře:

Okomentovat