středa 25. května 2016

Ze zahrady.....



Přeji Vám pěkný den.

Počasí je jako aprílové, celý víkend a v pondělí bylo hezky,
slunečno a teploučko. Včera zataženo a chladno.
Dnes to vypadá na lepší počasí.

Ale i tak tu mám pár foteček ze zahrady.




Gerberu jsem dostala a prý se může vysadit na zahradu.
Tak jsem zvědavá jak se jí bude dařit.
Kalina se už hezky vybarvila do bíla.


Pivoňky mám moc ráda, připomínají mi babičku , ta měla
růžové, bílé a růžovobílé.
Já mám zatím červené, ale radost když vykvetou mám obrovskou.
Teď už ta krása bohužel odkvétá.


Přesto jsem neodolala a aspoň jeden květ si ustřihla domů.
I tady už odkvétá.


Koupila jsem si kytičku, líbila se mi ta červená barvička.
Samozřejmě k ní i závěsný květináč.


Na půdě jsem vyštrachala památku na manželova dědečka.
Byl švec, ještě tam nějaké věcičky mám, tak uvidím co s nimi.


Takhle pěkně kvetou orlíčky sousedce.


A takto si hověl v pondělí na zahradě náš Čiko.


Mějte se krásně a snad už brzy ukáži ten svetřík.

Žádné komentáře:

Okomentovat