úterý 27. září 2016

Tak jsem zpět.....




Přeji Vám pěkný den.
U nás je 8 stupňů, ale svítí sluníčko.


Tak ....a je to....
V sobotu proběhla svatba.
Počasí vyšlo na jedničku , mladí si užili svůj den
a všichni ostatní byli velmi spokojení.

Rodiče Elišky se po 10 letech kdy spolu začali chodit vzali.
Elinka s maminkou byli jako princezny.
Eli byla velmi hodná i při obřadu v kostele.
Ženich přijel pro nevěstu v bezva voze....to se jen tak nevidí.
Kolonu doprovázeli kamarádi motorkáři , nechyběl ani zátah kamarádů i
projížďka novomanželů vozem doprovázeného motorkáři a troubením po návsi.
A při výjezdu z návsi na hlavní cestu ( měli jsme i autobus )
pro nás dopravu zastavila policie.

Byl to opravdu bezvadný den, i když v kostele ukapávaly slzičky nejen
maminkám, ale i tatínkům .
Pan farář hezky mluvil k novomanželům, oslovoval je jejich jmény
a bylo to takové pěkně srdečné.

Eliška trávila poprvé sama noc u nás a zvládla ji na jedničku.
Rodiče přijeli až odpoledne a Eli byla celou dobu v pohodě.

To je něco k svatbě. Jak budou fotečky hned ukáži....to auto
opravdu stálo zato ( měla jsem pusu dokořán).


To je moje kytička. Takové měly maminky.
Mi ji předal ženich když nás žádal o dceřinu ruku.



Podobné kytičky zdobily stoly.
Já si svou už dala usušit.

Pro dnes se s Vámi loučím
a všem moc a moc děkuji za pěkná přáníčka novomanželům,
za milé komentíky a Vaši přízeň ....ještě jednou děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat