čtvrtek 6. října 2016

Chystám si zásoby.....



Přeji Vám pěkné podzimní odpoledne.

U nás zatím přestalo pršet a teplota je na 11 stupních.
No.... máme tu podzim v plné síle.

Pomalu nastává období svícení, to mám velmi ráda a už jsem
svou první svíčku zapálila, ale hlavně zbývá více času na tvoření.

Já už začínám křečkovat. Objednala jsem si látky na povlaky na polštářky a
k nim i potřebné zipy a pár knoflíčků.



Dnes dorazil balíček přízí a jehlice.


Z příze budou ponožky pro přítele mé mladší dcery.

Taky jsem Elince upletla čepičku a ponožky pro
chladnější dny. I když nošení čepic se jí moc nelíbí.


Trošku jsem i háčkovala a ušmodrchala si nový povlak
na polštářek.


Pření strana.


Zadní strana.

To je pro dnes vše.
Fotečky ze svatby nějaké jsou, ale stále čekám na foto
ženichova vozidla. Snad příště.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat